Strony

poniedziałek, 9 lipca 2012

Vanilla Cupcake

Intensywny, kremowy zapach waniliowych babeczek z nutką cytryny




Od bardzo dawna unikam wszystkiego co ma w nazwie wanilię. Po wielu nieudanych przygodach słowo to zaczęło kojarzyć mi się ze słodką, syntetyczną wonią drażniącą nos. Wosk Vanilla Cupcake trafił do mnie przy okazji zakupów większej ilości zapachów na zasadzie "po jednym z każdego".
Długo i ostentacyjnie go ignorowałam. W końcu postanowiłam zużyć, tylko po to żeby się go pozbyć. A tu taka niespodzianka!  Zapach intensywny, ciepły, kremowy.... W przeważającej mierze waniliowy, ale jest w nim też dużo masła i śmietany.  Po pewnym czasie wyczuwalna jest cytrynowa nuta, która pięknie rozbija lepką słodycz. Według mnie nie jest to aromat "świeżo upieczony". Moim pierwszym skojarzeniem było ciasto ucierane przez babcię kiedy byłam dzieckiem. Lubiłam siadać przy stole w kuchni i patrzeć jak poszczególne składniki łączą się w coraz bardziej puszystą i kremową masę. Tym właśnie jest dla mnie ten zapach - dzieciństwem i słodkim, surowym ciastem wykradanym z miski palcem. 
Jeden z moich ulubionych zapachów. Pod ręką zawsze wtedy, gdy mam ochotę poczuć się "jak u babci"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz